lucruri pe care nu am sa le uit niciodata


1. am avut toate culorile in cap , printre care si albastru
2. am fost prima oara ,singura cu prietenii, la mare, la 14 ani
3. la 14 ani m-am imbatat prima oara ,si ultima sper :))
4. pana in clasa a 6-a am avut oracol
5. intr-a 8-a intram deja in belele pentru ca eram foarte incapatanata
6. am intrat imbracata in mare
7. am fugit odata de-acasa :)) a durat 4 ore :))
8. am ajuns intr-a 10-a la director pentru comportament "inadecvat" la ore
9. prima oara cand am urcat ceahlaul
10. prima oara cand am pescuit
11. primul sarut
12. persoana care m-a facut sa am fluturasi in stomac
13. prima carte citita
14. bataile cu sor'mea
15. primul 1 luat la romana ( au urmat apoi un 2 , un 4, si un 6 ) DAR AM TRECUUUUT CU BINE:X
16. cand mi-au stricat prietenii parchetul la o petrecere data acasa ( atunci mi-au spart si lustra , si am rupt si o usa de termopan) :))
17. cand era sa intru cu masina in lacul rosu :))
18. prietenii pe umarul carora am plans
19. insomniile dintr-a 11-a :))
20. pariurile pe care le-am pierdut
21. faptul ca am avut nota scazuta la purtare prin liceu ( am stricat renumele familiei :)) )
22. banchetul de-a 12-a
23. cand am plans de fericire
24. cea mai lunga noapte
25. prima oara cand am fost la un meci in galerie :))
26. ce inseamna OFFSIDE :))
27. glumele si certurile din liceu
28. colegii de banca din cei 12 ani de scoala( de la care am copiat mai mult sau mai putin)
29. prima oara cand " mi s-a cerut prietenia" :))
30. dormitul pe iarba


Live For Today – 3 Doors Down Music Code


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 comentarii:

jorjh spunea...

15`le mi-o dat de gandit:| de la 2 la 10 le-am luat toate, dar 1 inca nu :-<..

Anonim spunea...

hai ca am si eu voie la o pauza :))
asa....deci "chestiunea" cu prima cere de prietenie am clarificat-o noi in particular :> iar restul.. imi place ca e optimista lista ta :D
fara amintirile rele.bine...pana la urma, ce-a fost rau ieri, azi poate fi bun. si doar..."nu sunt bune decat amintirile care te ajuta sa traiesti in prezent". nu? te pup, ne auzim la urmatoarea pauza :))

Giulia spunea...

deci, asa printre pauze :)) da draga mea, era cam grasut si eu il iubeam pe altul :)) asta e drama cu femeile din ziua de azi, se gandesc la altii. aveam o scuza ,eram intr-a 2-a :)) pai, singurele lucruri pe care vreau sa le tin minte sunt cele faine si optimiste:X sunt si muuulte dezamagiri, lacrimi, vise distruse, promisiuni incalcate. Astea sa vreau sa le uit si nu pot. dar azi le ignor. :* pana la urmatoarea pauza, te pup! mai iau o tura de enigma otiliei pana atunci :))