we're so busy changing the world.




Suntem puternice. Ne'am demonstrat si noua si vietii,ori de cate ori a fost cazul. Si'au fost prea multe situatii in care am crezut ca nu mai putem, si de fiecare data am gasit forta in noi sa continuam.
Suntem surori. Ne'am demonstrat de curand ca in ciuda aspectului fizic semanam extraordinar de mult. Suntem facute din acelasi material, un material de luptator, de invingator.
Noi nu stim sa spunem " nu pot". Tinem fruntea sus si ne'avem una pe alta. Desi avem inimile la fel de lovite, si orgoliile aproape inexistente, noi luptam pentru visele noastre. Am invatat impreuna, ca un vis e mai puternic decat o durere de suflet, sau cel putin ,pana acum ,mereu a invins visul din noi.

" Give it time we're not gonna change things overnight, But I know as long you're with me we're gonna be all right".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: