Lectii de viata ( I )

Am invatat multe in ultima vreme. Probabil am si un psiholog extraordinar de bun, care pana acum a fost mereu pe'aceeasi lungime de una cu mine. Mereu am stiut sa dau sfaturi constructive, insa cand e vorba de persoana mea, sunt un dezastru.
Prin urmare, am invatat:
1. Nu pot sa repar frustrarile unui om. Nu poti repara ceva ce nu detii.
2. Sunt momente in care trebuie sa spui Stop. Nu te poti plafona la un nivel mediu.
3. Sunt lucruri care nu pot fi schimbate. Nu pot si punct.
4. Sunt oameni care nu pot fi schimbati. D'aia cu ochelari de cal. Care vad doar inainte. Cand o sa realizeze beneficiile flexibilitatii gatului, va fi prea tarziu. Sau nu vor realiza niciodata.
5. Sunt oameni slabi. D'aia care se complac ca's slabi, si se mint frumos. Nu incerca sa ii faci tu sa fie puternici. E in natura umana sa nu'ti poti depasi conditia.
6. Ca sa fie bine, trebuie sa lupti. Si da, sunt oameni care isi spun zilnic: o sa fie bine. Ei nu zau? Viata'i curva, vrei sa fie bine, lupta!
7. Uneori trebuie sa stii sa plangi. Vii dintr'un mediu tensionat, te'asezi frumos pe pat, plangi zdravan, si apoi te calmezi. Bineinteles, mai si injuri ca viata'i curva.
8. Niciodata sa nu spui niciodata. Pentru ca niciodata nu stii cum functioneaza limitele tale. Intr'o zi suporti mai mult, intr'o zi nu mai suporti deloc.
9. Exista lucruri frumoase, perfecte. Toti te vor convinge ca nu exista. Si tu, naiv, te complaci cu lucruri de calitatea a 2'a, pentru ca asa stii tu sigur, dintr'o vasta experienta de viata.
10. Viata trece pe langa tine. Da, chiar acum cand stai si te plangi cat de corect esti si cat de buna e viata ta, cand tii lectii despre optimism si cauti sa ti se spuna ca ai avut dreptate, cand de fapt ai gresit. Fix acum trece pe langa tine.

Nu ,nu trebuie sa te regasesti in ce zic eu. Asa suntem toti, nu doar barbatii sau femeile. Toti ne regasim cate'un pic in ceea ce scriu eu. Si da, sunt mai mult de 10 lectii de viata.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: