Toate mi se intampla numai mie

Azi povestim :) Raman usor uimita cum, teoria "toate mi se intampla numai mie" apare tot mai des in mentalitatea omului . Nu neg, am zile in care simt ca totul e o conspiratie impotriva mea, ca niste maini jucause se distreaza jongland cu mintea mea.
Dar nu ,azi nu vom povesti nimic legat de viata mea. Descriem situatii . Si situatia de azi consta in importanta pe care si-o acorda anumite persoane. Persoane care se trezesc dimineata gandind ca o lume intreaga deschide ochii spre problemele lor. Asa , cum spuneam, vorbim de viitori paranoici.
Un om , cu o puternica dorinta de afirmare , tinde sa ma tina la curent cu probleme de interes public, gen "ce-a zis X despre mine". Tac si ascult. Mai ridic o spranceana uimita, si trec mai departe. Se intampla azi, se intampla maine. Rabdarea mea ,brusc, se termina. Si ma uit prosteste cum Omul ( saracul ...) este dezorientat de cata lumea ii vrea raul . Si ma gandesc, cum e sa te trezesti dimineata gandind ca undeva, in lume, exista zilnic cineva care te urmareste ? Nu stiu, nu vreau sa aflu, si sper sa nu gasesc raspunsul la aceasta intrebare.
Tu cand te-ai trezit ultima oara paranoic ?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comentarii:

jorjh spunea...

cand nu m`am trezit paranoic?:)) nu`i usor sa ma trezesc in fiecare dimineata stiind exact la ce sa ma astept de la ziua ce urmeaza:| dar totusi... ii kidna fun being me :D

Anonim spunea...

Eu-s mereu paranoic.Prin paranoie eviti multe esecuri. :)