Happy birthday mom

Azi e ziua mamei mele. Prin urmare am insistat sa o fac sa planga putin , tinandu-ma de traditia ce am inceput-o acum vreo 10 ani si i-am pregatit langa cafea cateva versuri.

Trec anii mama, frunze-n vant,
pe-un cadru-autumnal,
Iar eu privirea iti descant,
si-ti fac iar piedestal.

Sunt trupul rupt din trupu-ti sfant,
si-am supt la sanul protector,
Caci n-am prins forma din pamant,
ci tu-mi esti creator.

La multi ani iti scriu si cant,
desi viata-i efemera, grea,
O singura fiinta ne-aduce pe pamant.
Sarut-mana, mama mea!

Da, si am reusit sa o fac intr-un final sa planga. De fericire macar. Poate-mi iarta supararile pe care i le-am cauzat, macar pana la urmatoarele versuri, de 8 martie :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: