Curatenie de primavara.



Am avut un moment de naturalete maxima inca din prima zi de primavara. Desi mi-am promis, de prea multe ori, sa fiu puternica si indiferenta. Mi-am pus ordine-n viata exact asa cum trebuie, fiecare lucru la locul lui. Ma simt aproape implinita, prin urmare.
Primavara asta a-nceput cu o stare de bine. Cu o stare de calm. Nu mai aud gandurile celor din jurul meu. Nu-mi mai otravesc sufletul cu rautatile altora, privirile si parerile celorlalti ma ocolesc. Stiu ce sunt, cum sunt, ce vreau si ce merit. In primul rand vrea naturalete, vreau lucrurile sa vina firesc. Nu vreau nimic fortat, nimic impus.
Primavara inseamna soare, si cald. Am sufletul cald, multe de oferit si totusi prea putin timp. Incerc sa le fac pe toate. Nu stiu daca am sa reusesc, stiu doar ca nu ma grabeste nimeni. Daca e sa fie, va fi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: