haz de necaz

E ciudat cum ma enervez eu cu toti cretinii. Eu stau pe net, multicel. Ca sa stau pe net, am nevoie ca cei de la Mbit sa functioneze. RAR, functioneaza. Si sun. Explic eu acolo ca mie imi merge netul din an in paste, si ca nu e normal, doh, platim deci dorim servicii de calitate. Intrebarea marcanta din partea vocii de dincolo de receptor : " cam cat de des puteti aproxima ca va cade netul?". EU in general sunt calma. Si oamenii sunt prosti in general. Dar asta imi chinuia limitele. Si ii explic eu frumusel ca din moment ce sun la ei mai des decat imi sun prietenul, am putea sa legam o frumoasa prietenie, si data viitoare cand imi pica netul putem discuta problema la o cafea. Ca na', putine persoane vorbesc cu mine zilnic la telefon, cel putin o data pe zi. Si inchid, siii AM NEEET :)) Da' pe ei ii iubesc, pe bune! Probabil e importanta pt ei relatia cu clientii. Doua zile nu va sun, plec din oras. AM ZIS!
De ce vreau eu net? Mai citesc unele chestii, spre exemplu ASTA sau ASTA( oare ce rezultate obtineti ?:))) ). Noi sa fim veseli, si cei de la internet sa ne ofere servicii. amin!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: