It stops today.

Sunt un ascultator bun. Si concluziile pe care le trag ulterior sunt sincere, obiective, prin urmare corecte.
M-am trezit fiind o prietena buna. Spunand unei persoane ca nu e corect sa se supuna unor torturi emotionale cand poate sa lase totul in urma. Sa treaca peste. Si nu e corect pentru o femeie sa isi calce pe orgoliu pentru un barbat care nu apreciaza acest gest.Ce ii ziceam, si cum o sfatuiam, era perfect corect.
Si incercand sa adorm, realizam ca stiu exact ce trebuie facut in aceste situatii, si spun tuturor, mai putin mie. Ca mi-as simplifica viata extraordinar doar trecand peste.
Ii spuneam sa puna in balanta lucrurile frumoase cu cele rele. Si analizand ceea ce predomina sa traga concluzii.
Asta fac si eu. Si realizez ca am pierdut prea mult timp, sperand. E impresionant de cate ori mi'am impus ceva si am facut contrariul. Si totusi, candva trebuie sa se termine. Sper sa fie azi.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: